2014/08/17

Jurnal (aproximativ) de tată responsabil (3)



17 august. Azi noapte, târziu, ne uitam la Art Attack, pe Disney Junior. Bine, doar îngerul se uita în deplinătatea facultăţilor vizualo-receptive. Io dormeam oarecum. Adică cu un ochi jumate. Priveam la Art Attack doar cu jumătate de pleoapă deschisă şi cu un braţ ridicat în poziţie de auto-apărare. Că la câte palme peste ochi am primit noaptea de la Mihnea, îs păţit! Şi mă apăr.
În clipul respectiv se făcea că un fel de om fără ocupaţie, cred că pe nume Alex, îi învaţă pe copiii mici, gen îngerul, cum să-i chinuie pe copii mari, gen părinţi. Genul ăsta de vedete ar trebui interzis. Sunt un fel de derbedei scăpaţi de acasă şi educaţi fără discernământ.
Ideea e că la un moment dat am stins televizorul. Îngerul a închis şi el ochii. Dar a deschis guriţa.
- Taaaatttiiiii!!!! Mâine fasem vasporase?
- Ce să facen?
- Vaporase, Tati meu! Din hârtie. Tu îndoi hârtia de câteva ori şi io o pun să plutească!
- Ceeeeeeeeeeeeeeeeeeee????????????????
- Tatiiiii! Nu te enerva! Asa e modelul. Iei o foaie de hârtie şi o îndoi de câteva ori. Apoi, după ce apare bărcusa mi-o dai mie si io o pun pe apă!
Am respirat adânc.  Am încercat să-i găsesc ochişorii... I-am găsit a doua zi. Se uitau la mine. Era dimineaţă. M-o terminat cu rugăminţile. Am început să construiesc bărcuţe. De hârtie. Ceasuri întregi am tot construit. Am ajuns un fel de guru în confecţionarea de prostii din hârtie. I...chebana... nuuu!... o....chinawa!!!... nuuuu!... ooo... daaa... rigami! Origami!
Trei ceasuri am făcut origami. Sau bărcuţe, cum vreţi să le ziceţi. În final, una o plutit. Mihnea e tare mândru de ea!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu